mandag 11. april 2011

Ingen levering eller info - utrolig skuffet over Komplett

Nettbutikken komplett.dk har frustrert, irritert og skuffet meg skikkelig den siste uken. Fordi vi har spart så mye penger på transport siste året, skulle dette være noe av guleroten: Ny stor TV + lekkert lydanlegg til stua. Her er historien:

Torsdag 31.mars
Jeg bestiller en Phillips 47" LCD TV og BluRay-spiller med surroundanlegg via www.komplet.dk 
Senere på ettermiddagen får jeg beskjed om at den er ferdigpakket og blir sendt kl 17 fra lageret i Sandefjord.
I dagene deretter følger jeg med på track and trace, men det ser ut som kun den ene pakken er mottatt på lageret i DK.
Onsdag 6. april
Fraktmannen ringer kl 13 og spør om jeg er hjemme en time etter.
Jeg er imidlertid hos barnelegen med mine barn i en annen by, og spør om han har med BEGGE varer. Han sier at TVen ikke er med.
Jeg spør om han kan vente til dagen etter, så jeg kan få begge leveringer samtidig. Det bekrefter han er OK.
Senere på ettermiddagen skriver jeg til Komplett.dk og etterspør mine varer.
Jeg får følgende beskjed:

Hej.
så skulle den komme til dig i morgen. da e har modtaget alle vare.
Med venlig hilsen
(navnet er fjernet)
Kundeservice , Komplett.dk - Nordens største netbutik

Deretter svarer jeg mailen og spør hvem "e" er.

Torsdag 7. april
Får jeg igjen svar fra Komplett.dk som skriver følgende:

da DE har modtaget varen ;D
men jeg skulle mene den kommer i dag
Med venlig hilsen
(navnet er fjernet)
Jeg forstår fortsatt ikke hva DE er for noe, men ringer tilbake til fraktmannens mobilnummer på ettermiddagen, og får vite at TV IKKE er kommet til deres lager.
Fraktmannen sier også at han ikke kommer til Nordjylland denne dagen, så jeg får heller ikke levert høytalerne og BluRay-spilleren denne dagen.

Deretter ringer jeg Komplett.dk og spør hva som skjer.
Jeg får til svar, at TV ikke kan spores opp, men kundebehandleren skal sende en mail til lageret i Sandefjord og spørre, og deretter ringe meg. Da skal vi også finne en kompensasjon for forsinkelsen og dårlige beskjeder, sier han.
Fredag 8. april
Ingen fra Komplett.dk ringer meg.
På ettermiddagen ringer jeg fraktmannen, som heller ikke i dag kommer til Nordjylland.
Hvilket betyr ingen TV og lyd i weekenden.

Mandag 11. april
Fortsatt ingen som har ringt eller skrevet til meg fra Komplett.dk
Dette er mildt sagt irriterende, fordi avtaler ikke blir holdt, og jeg bestilte varer så jeg skulle motta dem mens jeg hadde en friperiode. Siden jeg skal hjelpe med å bære opp varene på 2. sal, var det nødvendig at jeg hadde fri når varene skulle komme.

Nå er jeg igjen på arbeidet hele denne uken.
Familien sitter hjemme og er frustrerte fordi det fortsatt ikke har kommet noe TV etter 10 dager.
Leveringstiden skulle være 2-3 dager.

FORTSETTELSE FØLGER!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar