onsdag 15. februar 2012

LEGO kan brukes til mangt - også frierier

Mand brugte 22 timer på at optage Lego-film, som han friede til sin kæreste med.
Det danske legetøj Lego kan bruges af personer i alle aldre og til andet end bare at lege med.
Det er den amerikanske fotograf Walt Thompson et bevis på.
Han brugte 22 timer på at optage en film med Lego-figurerne, som han senere friede til sin kæreste med.
"Han havde låst sig inde i sin hule de seneste par dage, kærester havde ingen adgang," siger kæresten Nealey Dozier til Huffpost.
Undskyldningen var, at han forberedte et digt i forbindelse med vores årsdag, og den købte jeg, fortæller hun.

2.600 fotografier

I stedet brugte Walt Thompson tiden på at tage 2.600 fotografier, som han satte sammen til en film, der, så godt som Lego-figurer nu kan, fortæller parrets historie.
Thompson viste derefter filmen til sin kæreste.
"Han satte mig foran dvd-afspilleren og sagde, at jeg skulle trykke play," siger Nealey Dozier.
"Han kom så hen og stillede sig bag mig, og inden for få sekunder kunne jeg mærke lyden af hans hjerte og hans skælvende hænder, der greb mine. På det tidspunkt slog det mig, at der ikke var tale om et digt."

Svaret udeblev

Hen mod slutningen af filmen står der på skærmen: Vil du gifte dig med mig.
Da ordene dukkede op på parrets skærm, tog Walt Thompson de to Lego-figurer, som er med i filmen, op af en æske. Den ene af figurerne holdt en ring i hånden.
Dozier fortæller, at hun på det tidspunkt ikke længere kunne sidde stille. hun ville vide, hvordan han havde lavet videoen, og hvornår de skulle fortælle nyheden til deres forældre.
"Det var først efter 10 minutter, at det slog mig, at jeg ikke havde sagt ja endnu," siger Nealey Dozier.
Men ja sagde hun altså.

Videoen kan ses her

Artikkel fra jp.dk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar