torsdag 11. februar 2010

Sånn bor jeg i Horten

Her er noen bilder fra hvordan jeg lever i Horten
Jeg leier gjesteværelset hos en pensjonert kaptein, i 4. etasje på kjøpesenteret Sjøsiden, de dagene jeg er på jobb. Herfra er det bare 400 meter å gå eller sykle til jobben. Det er også parkeringskjeller, så jeg kan sykle nesten helt til heisen/elevatoren i kjelleren.

Fra stuen er det utsikt mot Åsgårdstrand og Oslofjorden.

På værelset er det sovesofa, div. bøker å lese i, og vindu inn mot gården.
Midt i gården er det stort glassvindu hvor man kan se ned i kjøpesenteret.

Det er også skrivebord og hvor jeg ofte sitter med PC, og inkludert i husleien er trådløst bredbånd.
Jeg bruker det kombinerte vaskerommet og badet, og er således ikke i veien for leilighetens øvrige beboere.

Jeg har bodd hos denne familien siden høsten 2006, først i deres enebolig og siden sommeren 2009 i denne leiligheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar