mandag 2. april 2012

Er Wordfeud det nye sjekkestedet?



For noen uker siden hvor jeg hadde friperiode, slakket jeg skikkelig på formiddagen og spilte Wordfeud med tilfeldige mennesker, på iPhonen min. Samtalen kan ses på bildet til venstre, og utartet i en grad jeg tidligere ikke har opplevd på Wordfeud. Vanligvis er det bare små kommentarerer jeg skriver og mottar, og dette skjer kanskje med 1 av 20 spillere.

Så overraskelsen var stor da den kvinnelige nordnorske spilleren (som for høflighetens skyld er gjort anonym) plutselig spurte om vi skulle møtes. Hadde jeg gjort klart at jeg var singel, OG hadde bodd i samme landsdel, så KANSKJE det hadde vært artig. Men Tromsø i Nordnorge, og Frederikshavn i Danmark??? Her er jeg nok ganske konservativ. Men jeg kjenner andre som gledelig hadde reist gjennom hele landet i håp om date og noko attåt...

Som tidligere nevnt, kunne jeg selvfølgelig vært singel. Det kunne ikke damen i kassa på bunnpris i Tromsø vite noe om, det skjønner jeg. Men er man så desperat, at man foreslår å møtes med noe som bor 1.900 km vekk, ville jeg kanskje undersøkt litt mer fakta. Stilt noen flere spørsmål, som f.eks. om man ER singel, interessert i å møte kvinner, osv. MEN, vi er forskjellige. Heldigvis og takk og pris for det da :)

Det som ikke er tatt med av samtalen, er at jeg under den siste synlige linjen ikke kunne dy meg, men spurte henne om hun var desperat. Etter noen minutter fikk jeg til svar at "det var hun absolutt ikke". Så fikk vi også vite det, hehe

Spillet var det forresten meg som vant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar