fredag 3. juni 2011

Er så glad jeg bor i blokk!

Våren er en fantastisk fin tid, hvor blomster, planter og trær viser sin flotteste prakt, og det været også blir varmere. Når jeg går rundt i den vakre naturen, er jeg takknemlig for at jeg slipper hagearbeide som plenklipping, beskjæring av hekk og trær, luking, dreping av mulvarper som lager stygge hull, osv.

I vår boligforening er det et team av eiendomsfunksjonærer som holder uteområdene veldig flotte. På bildet er utsikten fra kjøkkenvinduet vårt på 3. etasje. På lekeplassenes ene side settes det ut griller og hagebenker, så beboerne kan hygge seg utendørs, uten å ha med eget utstyr.

Jeg vil mye heller bruke vårens frititid med familien på camping, skogsturer eller andre opplevelser som ikke binder meg til en bygning som skal vedlikeholdes, og som jeg mest sannsynlig ikke eier allikevel fordi jeg ikke har mulighet for å cashe ut et hus ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar