tirsdag 11. oktober 2011

Så har sommerferien startet!

I sommer var jeg mye på sykehus, så hele ferien gikk stort sett i vasken. Derfor skal jeg nå ha 2 ukers ferie som kompensasjon. Satser på bra vær og deilige badetemperaturer - i hvertfall i Frederikshavn Svømmehall og The Reef, hehe.

Denne uka er Pia på jobb og gutta på skolen, mens neste uke er det høstferie i Danmark. Da skal vi alle til Norge for å besøke gode venner, feire mormors 92 årsdag, og ikke minst dra på hyttetur ved Hardangervidda noen dager.
Det er den type hytte som ikke har innlagt vann, og hvor man må gå 15 min. fra parkeringsplassen over myra for å komme frem. Det er hva jeg forbinder med norsk hyttetur, og det kan nesten ikke bli stort mer sjarmerende.

I går mandag startet imidlertid ferien med regn hele dagen, og samtale på Aalborg Sykehus. Hvor vi forøvrig ble enige om at jeg skulle slutte med å bruke ADHD-medisinen Equasym, da det mest sannsynlig var årsaken til alle plagene jeg hadde fra mai til august i år. Med andre ord: Hele sommeren!

Det startet også med at det var nærmest umulig å finne parkeringsplass utenfor, eller i nærheten av sykehuset. Tidligere har jeg reist kollektivt dit, så dette var en helt ny problemstilling, som faktisk var temmelig irriterende med tanke på at bilen har dårlig clutch og enda dårligere revers (bakgir). Men jeg kom bare 1 minutt for sent. Selv om jeg var blitt våt.

Dårlig med søvn var det også natt til i går, middagsluren i går ble avbrutt, mens jeg sov 8 timer i natt og det var nydelig. Satser også på en lang middagslur i dag, så er jeg klar og har overskudd til resten av sommerferien :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar