fredag 2. mars 2012

Så er vi flyttet inn i Bangsbo

Uten å overdrive, de siste to ukene har vært temmelig utfordrende, da vi skulle flytte ut av leilighet, inn i en annen leilighet 2 km. unna, delvis pusse opp den første leiligheten, samt litt i den andre. Demontere og rense teppene i de fleste rom, og ta hovedrengjøring på begge steder. Og ikke minst prøve å være tilstedeværende mor og far det meste av tiden. Det ble vanskelig. I tillegg fikk jeg halsbetennelse, og har vært noe slått ut noen dager...

Nå har jeg akkurat satt meg ned på Superspeed 1 på vei fra Hirtshals - Larvik. Jeg skal jobbe noen dager, og har med lillebror som skal være hos min familie i helgen. Selv om det er en del folk her, hersker det en veldig RO. Jeg behøver ikke gjøre noen ting. Jeg kan sitte stille hvis jeg ønsker. Jeg kan spise når jeg vil. Jeg kan spille medbragt spill med Simon. Jeg kan lese i blader. Eller kanskje sove litt.
Nettopp den følelsen av at ingenting SKAL gjøres, har jeg ikke hatt på flere uker, og jeg skal love for at den er deilig!

I går ble den gamle leiligheten overlevert til boligselskapet, og vi har nå kun den nye som skal ferdigmøbleres. Vi er allerede godt i gang og har tømt 30 av de over 100 flyttekassene.

God helg alle sammen!

Bildet er fra Bangsbo Fort, som er en del av det meget flotte naturområdet Bangsbo, syd i Frederikshavn.

1 kommentar:

  1. Pia og Silas (kone og søn), vil lige gøre opmærksom på, at vi nu har tømt 60 kasser i alt ;o)

    SvarSlett