fredag 15. juli 2011

Bestevenner man vil ha med overalt :-)

Spesialformede sovepropper til kr 750,- er verdt hver eneste øre, spør du meg. Hvis partneren snorker, hvis du ofte er på reise, trenger ro i en stor barnefamilie, eller simpelthen er på sykehus, er disse to halvannen-centimeterne gull verdt! De er støpt i silikon, og hver morgen skyller man dem bare rene.

Jeg bruker dem når jeg reiser til jobben, og det gjør at jeg kan sove et par-tre timer på Superspeeds nattseiling mot Larvik. Jeg bruker dem i jobbeperiodene når jeg skal sove om natta, og det er en del støy rundt meg. Og du verden så takknemlig jeg er for at jeg har dem når jeg ligger på sykehus - nettene blir mye roligere, og jeg får uavbrutt søvn. Anbefales på det absolutt sterkeste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar