søndag 21. august 2011

Mail som prøver å lokke opplysninger ut av oss

Noen ganger kan man lure på hvor dum folk tror man er.

For en stund siden fikk jeg nedenstående mail tilsendt fra Major Ernst Nielsen med emailadressen majorernst2@gmail.com), men jeg fatter ikke at noen kan la seg lure av sånt:

Hej
Jeg glæder mig til at læse fra dig igen, og meget interesseret & tilfreds med forholdene i punkt, jeg er okay med din endelige salgspris ville jeg have elske at komme over til korrekt opfattelse, men på grund af karakteren af mit job, jeg kan 't gøre det, fordi jeg arbejder med, og jeg bor i Manchester, før jeg bare overføre til Spain i sidste uge, så du ikke behøver at være bekymrede for afhentning arrangementet jeg allerede har en lokal mover, der vil komme til afhentning, når du får din betaling, som vil blive mail til dig asap via Kasserer kontrollere og også vil omfatte portoen lægges til betaling for presserende afhentning af dit emne og nogle af mine andre brugte ting også i Manchester,Behage sende mig beløbet i euro.



Jeg ville være meget travlt, at jeg plejer at kunne deltage på mit afsenderen, og det er dig, der vil beskæftige sig med dem for mig, fordi jeg stoler du og og jeg virkelig satser på du endelig vil kunne lide dig venligst om at give mig dine kontaktoplysninger, som Betalingen vil blive mail til Herunder:


Fulde navn på Cheque:

Fuldstændig adresse på check vil blive sendt til:

Telefonnummer:


Har en dejlig weekend vente med at læse fra dig snart, og jeg håber, jeg kan stole på dig,du kan ringe til mig på +447024067472,



Regards...
Håper ikke DU heller hadde latt deg lure :-)

2 kommentarer:

  1. AAHHH, jeg vidste jeg ikke skulle betale ham ... Kan man fortryde? ;-)
    Jarno Berg

    SvarSlett
  2. Uffda Jarno, det var leit for deg, hehe

    SvarSlett