søndag 20. juni 2010

Jeg er takknemlig!

I skrivende stund er denne weekenden i ferd med å renne ut, og jeg tenker tilbake på alle de gode opplevelsene jeg har hatt sammen med mennesker jeg er glad i.

Fredag var det bursdag for Silas som ble 10 år.
Svigers tok turen fra Vestjylland opp til oss, en kjøretur på ca 3 timer.
De feiret sammen med oss, og overnattet i vår leilighet som nettopp har blitt ominnredet og fått spisestue med langt bord hvor det var plass til alle gjestene.

Lørdag kom min mor og Hang på besøk fra Norge, og vi hygget oss alle sammen noen timer.
Vi spilte spill, og kjørte tur forbi Palmestranden og opp på Bangsbo Fort (hvor bildet er tatt).

Vi spiste god mat som Pia og jeg hadde laget, og som ble servert på vårt nye servise som er innkjøpt for pengene Pia fikk for det gamle serviset.

Lørdag kveld satt jeg på med mamma og Hang til Sandefjord, og syklet videre til Horten fordi jeg skal arbeide noen dager.

Søndag har jeg jobbet med Andreas i deilig solskinn og passe trafikk. Og ingen problemer :-)
I billettluka satt det gode kollegaer som er hyggelige å jobbe sammen med.
Hjemme koste Pia og barna seg, og spiste årets første middag ute på balkongen.

Nå har jeg nettopp Skypet med Pia, og skal straks i seng da sist natt ble litt kort.

Når jeg tenker på alle disse gode opplevelsene blir jeg bare så takknemlig!
Jeg har en familie som jeg elsker, og de elsker meg.
Jeg tror på en god Gud, som elsker meg og alle mennesker like høyt.
Jeg har et godt sted å bo, og vi trives alle sammen der.
Jeg har en god arbeidsplass, og et godt sted å overnatte når jeg er i Horten.
Jeg har god helse, og overskudd til å gjøre det jeg har lyst til i fritiden.
Jeg har - ikke mange - men noen riktig gode venner jeg kan dele det meste med.

Som Jørn Strand synger: "Er det rart at jeg er glad?" :-))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar