mandag 14. mars 2011

Opplading pågår ...

Nå har jeg jobbet mange timer noen dager, og gleder meg til to alenedager på Color Magic til og fra Kiel. Noe som virkelig er avslappning for meg, er å kunne ta en slik tur uten noe som helst program. Sove, spise, lese, skrive, tenke, be, nye inntrykk og inspirasjon. Også videre :-)

Med til sammenhengen hører det til at dette er en gratistur som jeg fikk via en Facebook-link av en konkurrende kollega i desember. Så turen er sett frem til...

Nå er jeg nettopp kommet ombord og har en fin lugar med utsikt til promenaden. En kjølig dusj er nettopp overstått, og nå venter en middagslur uten tidsbegrensning, aaahhhhh!

Color Magic er ikke fullt så eksotisk som skipet på bildet, men det symboliserer fint slik jeg ser for meg denne turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar