lørdag 5. februar 2011

IKEA Aalborg på en lørdag - joda

I dag var familien på tur til IKEA i Skalborg, syd for Aalborg. Jeg låner denne uka bilen til en arbeidskollega, og skulle hente bordplater til kjøkkenet på bryggekontoret. Da kunne likesågodt Pia og Silas bli med, Simon var hos en kamerat i Sæby imens.

Jeg er klar over at lørdag er en av de mest travle dagene i IKEA. Og jeg har heller aldri sett parkeringsplassen på full. Men allikevel føltes det ikke crowdy i varehuset. Utrolig nok! Selv om lekelandet var fullt og kafeteriaen nesten full, var det ikke noe problem å gå rundt i gangene med handlevogn. Det sier nok en del om hvor genialt planleggingen har vært...

Det ble ikke stort på oss personlig denne gangen: En taburett til Silas, en hodepute til meg, kunstige blomster og noe småpynt til Pia. Og et godt måltid med kake og dessert ;-)

I kveld er vi invitert til Louise og Jens Peter, og mens Simon nå sitter i badekaret, Silas hjelper Pia med å skjære salat som vi skal ha med, sitter jeg i bar overkropp, hører på Aqua mens jeg prøver å skifte om fra handletur til vennebesøk - det skal bli riktig hyggelig. Dessverre altfor sjelden vi får vært sammen med gode venner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar