mandag 30. august 2010

Campingvogn til jobbebruk

I dag fant jeg en pen Hobby 390, hos campingforhandleren i Frederikshavn.

Prisen var satt ned fra 15 til 10 tusen, og inkl. fortelt, strømkabel og kulelås. Vogna er 25 år, og fremstår meget fin til å være såpass gammel. Jeg har brukt de siste dagene på å kikke gjennom internett-annonser på billige vogner i både Vestfold og Nordjylland. Det er langt mere å velge imellom i Danmark, og man får mye vogn (og evt. utstyr) for pengene.

Planen er at jeg skal bo i denne når jeg er på jobb i Norge fra 1. september. Vognen kan stå ugenert på kaia, rett bak bryggekontoret. På den måten slipper jeg å leie et værelse, bare for å ha et sted å sove. Spise og dusje gjør jeg vanligvis på jobben allikevel.

Ironisk nok har vi jo ingen bil for tiden, så jeg låner en av familiens biler, henter vogna i Hirtshals og tar samme ferga tilbake igjen.

Vogna har to sitte-/liggegrupper, som gjør at vi også kan bruke den til familieferier (hvis vi får en bil igjen da ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar