mandag 27. september 2010

400 innlegg og 6000 besøkende: 100 % meg

Det har flere ganger skapt ramaskrik i blogg-verdenen, da kjente bloggerere ALLIKEVEL ikke var den de utga seg for å være. F.eks. Kaycee Nicole (USA) som ble fremstilt som en tenåring med store helseproblemer, og som mottok gaver fra leserne sine, men som bare var en fiksjon.

Lonelygirl15 som hadde hadde titusener av følgere på sin videoblogg, har også bare fiksjon, endog spilt av en skuespiller. I Norge har en av de mest kjente bloggfiksjonene vært Byens Beste Bosted, hvor Åshild og Gunn Samanthas bofellesskap ble åpnet for de interesserte. Etter lang tid ble også denne bloggen avslørt som nettopp fiksjon.

Hvorfor skriver jeg dette?
Det vekker alltid forargelse og irritasjon, når man har engasjert seg i noe som allikevel ikke er ekte.
Det kan være en partner som i lang tid bare spilte et skuespill for å oppnå noe, eller en blogg man følger over lengre tid som viser seg å være en bløff. 

Nettopp derfor har jeg gitt den største bloggen min navnet "Livet uten filter".
Gjennom de siste 12 månedene, har lesere kunnet følge med i hverdagene og festene, i nedturer og oppturer.
Jeg tror på å være seg selv, og at alle mennesker er unike. Alle har noe bra å komme med, og alle har vi noe som skal jobbes med... Ærlighet og høflighet varer alltid lengst er min erfaring.

Totalt har jeg skrevet over 400 innlegg, og hatt samlet over 6000 besøk på sidene det siste året.
Det tar jeg som et godt tegn på at jeg skriver om ting også andre er interessert i, og lurer på.
Det tenker jeg å fortsette med i fremtiden.

Takk for dine besøk, og for alle tilbakemeldinger jeg får - det inspirerer meg videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar