søndag 26. september 2010

Har bestilt iPhone4 !

Så kom dagen da jeg kunne bestille iPhone4, fra teleselskapet 3 i Danmark.
Forventet levering er 2-5 hverdager, så jeg venter i spenning...

Det jeg er mest nysgjerrig på er
- skjermen, som har en super oppløsning
- videokameraet som filmer i HD
- blitzen som gjør at jeg endelig kan ta bedre bilder inne
- bedre batteritid
- lekkert design
- muligheten for å redigere film direkte på telefonen
- kvaliteten av Skypevideosamtalene vha to kameraer

Prisen er DKK 299,- og binding i 18 måneder med minimumsbetaling på DKK 400,- som kan brukes til både forbruk og abonnementstjenester som f.eks. utenlandstelefoni, tv på telefonen, osv.

Kjøpet betyr også at Pia skal tre inn i iPhone-verdenen, ved å overta min iPhone 3GS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar