torsdag 14. april 2011

Livstegn fra Komplett.dk

Så kom det endelig livstegn fra Komplett.dk. Ved en tilfeldighet fant jeg ut at jeg tidligere har jobbet sammen med kommunikasjonssjefen i Komplett ASA, og skrev til henne tirsdag kveld. Hun lovet å umiddelbart se på saken, og så begynte ting å skje igjen.

Onsdag ettermiddag ble jeg oppringt av Komplett.dk, som var sååå lei for at dette hadde skjedd. Årsaken var at Komplett hadde skiftet fraktfirma 1.april, nettopp når min og en del andres ordre skulle utsendes. Fikk jeg forklart.
Jeg ble lovt at TVen (som fortsatt eksisterte og befant seg på lageret i Sandefjord), skulle sendes prompte, og ankomme meg fredag ettermiddag med særskilt ilbud. På mandag skulle jeg så ringe til Komplett.dk, snakke med Mikkel, og bli enige om en kompensasjon.

Så blir det spennende å se om det blir TV på oss denne helgen ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar