mandag 22. februar 2010

Er så sosial for tiden!

Jeg er vanligvis ikke så veldig sosial.
Jeg liker godt å omgås mennesker, men de siste dagene har vi både hatt overnattingsbesøk, middagsbesøk og diverse besøk, og det har absolutt vært hyggelig. Overraskende hyggelig egentlig, fordi jeg har tendens til å like stillheten alene...

Pga kulden er jeg mest mulig inne, og det er fordi på jobben må jeg være mest mulig ute. Uansett vær. Hjemme kan jeg tross alt VELGE å være inne. Og benytter meg av det.

I dag har jeg vasket klær, strøket duk, ryddet opp, og hjulpet med matlaging til middagsgjestene.
Nå avsluttes dagen med et avsnitt av Ørnen, og deretter rett i seng. Dvs. det går alltid litt tid, fordi jeg får så hjertebank, at det tar en times tid å komme i balanse igjen etterpå.

Jeg har fått ryddet opp i litt bilder i dag, og fant både fastelavnsbilde av guttene, samt bilde av Silas som har temauke på skolen i "Skolen i gamle dager", der han har sløyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar