lørdag 13. februar 2010

Guttetur til svømmehallen

I dag har gutta og jeg vært ute av huset da Pia skal lese til eksamen, og vi gjerne ville gjøre noe gøy sammen. Ikke minst fordi jeg har vært på jobb i over èn uke.
Først gikk vi gjennom gågaten for å finne nye votter og stil-longs til gutta. Sistnevnte kalles visstnok "ski-undertøy" i Danmark fant vi ut av...
Vi kikket på mobiltelefoner, da Silas nærmer seg den magiske alder på 10 år, og dermed får sin egen mobiltelefon. Dette er ganske stort, og han/vi kikker på alt av hva som finnes av passende mobil.

Etterpå dro vi til svømmehallen og spiste lunsj, badet lenge, møtte mange kjente i vannet, og avsluttet med is/slush-ice og eplekake i kafèen.

Nå har Silas besøk av en klassekamerat vi tok med på hjemveien.

Resten av dagen går med til opprydding av papirer og bilag, og en stille, rolig kveld, da jeg ikke var hjemme og i seng før kl 0140 i natt fordi toget var forsinket... :-)
(Og jeg må bare si det: Hva skulle jeg gjort uten iPhone når man står midt på natten i Hjørring, i minusgrader, vind og skal vente 40 minutter på et tog? Da kan man f.eks. se Seinfeld på Youtube...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar