onsdag 14. april 2010

Beviste valg og verdier - høyere livskvalitet

Fremover kommer jeg til å skrive en del om livsverdi.
Dette er individuelt for alle mennesker, selv om det finnes felles faktorer alle vekter høyt. Dette kan f.eks. være familie, venner, nok mat, bolig, osv.

De siste årene har både Pia og jeg vært på en reise gjennom verdier og prioriteringer. Og da jeg forstår at dette er temaer som opptar mange, vil jeg bruke en del tid på å komme med mine oppdagelser som har ført til betydelig høyere livskvalitet for meg, og ikke minst for familien jeg bor sammen med.

Livet er ofte fullt av valg og muligheter, iblandet ønsker, fornuft og
begrensninger av tid og penger.
Tilsammen skulle dette utgjøre både hverdag og fest, der jeg lever den beste utgave av meg selv. Og det kommer dessverre ikke helt av seg selv...

Bilde: Enklere hverdag - nå har jeg bare 1 nøkkel til alt jeg trenger hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar