mandag 19. april 2010

Prøver igjen å sykle til jobben - og oppdatering underveis


Slik ser reiseruten ut

Så er det klart for ny jobbeuke, og jeg prøver å sykle til Horten. Denne gangen i dagslys, så jeg ikke kjører galt som sist, og endte opp laaaangt utenfor den planlagte ruten :-)

Planen er å bruke 2 timer og 40 min. fra Frederikshavn via Bindslev til Hirtshals.
Jeg starter kl 08 når jeg har levert barna på skolen, så har jeg i hvertfall god tid.

Turen ser slik ut:
Kl 08 avreise Fr.havn
Kl 1040 ank. Hirtshals
Kl 1215 fergeavgang til Larvik, ank. kl 1600
Kl 16 sykle mot Horten
Kl 1945 ankomst Horten (hvis jeg ikke besøker noen på veien :-)
Totalt ca 100 km.

Jeg skal denne gangen prøve å oppdatere bloggen underveis, for å se om det fungerer.
Og for å underholde deg hvis du har god tid, eller vurderer å sykle denne turen selv en gang ;-)

Min 3-girs citybike, som også kan kjøre lengre turer på landet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar