onsdag 10. mars 2010

Rekordbesøk på bloggen

1. februar flyttet jeg min blogg til plassen du nå leser på, altså hos Blogger.
Antall besøk siden dette har vært overveldende, og over all forventning syns jeg.
Over 750 gjester (altså andre enn meg) har vært forbi èn eller flere ganger.
Flere har skrevet kommentarer både på bloggen, Facebook eller direkte på mail, og det syns jeg er veldig hyggelig. Det er jo tross alt dere jeg skriver for :-)

Tallet på bildet er riktignok over 800, men det er ikke alle plassene hvor jeg redigerer sider som jeg kan luke ut ip-adressen, og dermed blir jeg selv registrert som besøkende.

Livet uten filter inneholder litt av hvert av ting jeg opplever, mener og syns.
Jeg skriver også på andre blogger som er mer tema-baserte og utfyllende, og for de "mest interesserte".
Tanken er at alt skal være tilgjengelig fra vår hjemmeside http://www.teien.dk/ når denne har gjennomgått en ombygning og oppgradering etterhvert.

Takk til deg som både har lest og kommentert
- håper du har kunnet bruke både tanker og idèer i ditt liv og i din situasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar