lørdag 18. desember 2010

Vant veddemål med kollega - fikk pepperkakehus

Min kollega Marit og jeg har i høst hatt et veddemål gående: Hvis Marit klarte å spare til pene negler innen jul, skulle jeg lage et pepperkakehus med godteri på til henne. Hvis IKKE hun klarte det, ble det hun som måtte bake.

Og pene negler betyr pr. definisjon "ikke avbitte stumper, men sammenhengende negl fra roten til fingerspissen". Behøver altså ikke å være LANGE negler, bare hele.

Vinneren ble meg, og fredag kveld kom Marit med den nyoppførte eneboligen, pent dekorert med seigmenn, nonstop og lakrisbåter (som også fungerer som takrenner :-)

Huset blir stående på jobben frem til romjula, da jeg får gutta på besøk og en passende anledning til å spise det, helt sikkert dukker opp...

Takk Marit - gleder meg !

Illustrasjonsbilde på ikke pene negler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar