fredag 19. november 2010

Riverdance - DVD Live from Beijing

I dag fikk jeg beskjed om at DVDen jeg har bestilt "Live from Beijing" med de originale Riverdance-folkene (hvis man kan si det slik), er på vei med posten! Håper den kommer senest lørdag, så kan jeg invitere Pia og gutta til Riverdance-show i stua...

Pia og jeg så en forestilling i Oslo for flere år siden, og det var en stor opplevelse! Det er fantastisk at så mange mennesker kan samordne og spille på lag, så til de grader profesjonelt... Et slikt show er full av inntrykk fra dans, musikk, farger, lys og stemninger - og har du ikke vært på det, kan det anbefales på det varmeste.

Dessverre er det ingen planer om forestillinger i Europa dette året eller første halvår av 2011. Derfor får vi heller nyte opplevelsen på DVD, og spare penger til de kommer :-)

Under har jeg satt inn en liten filmsnutt som gir et meget godt bilde av hva man kan oppleve til et show:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar