søndag 9. mai 2010

Forenkling pågår - ny miniPC

I kveld pakker jeg til en ny jobbeuke i Norge, og jeg prøver å forenkle bagasjen enda mer. Pia har kjøpt en ny PCveske, og vi har kjøpt en miniPC med ca 10 tommers skjerm.

Planen er å bruke denne til jobbeturene, og ved hjelp av en USB-stikk kunne ha med det jeg trenger av dokumenter, bilder, osv. bare i mindre innpakning. Mange av Pias studiekamerater bruker denne størrelsen, og hun vil gjerne også se om det kan passe til hennes bruk.

Nå har jeg pakket ned ALT i denne smarte vesken, som også er ryggsekk. Jeg har alt av klær på jobben, så jeg trenger bare ett skift til turen, toalettmappe + litt kabler. I morgen kommer det bare matpakke på toppen :-)

Reisen i morgen går fra Fr.havn til Göteborg med ferge, deretter expressbuss til Mosseporten. Når jeg ankommer Horten har det blitt til ca 11 timers reise, inkludert mye tid til lesing, skriving og avslappning.

Og ja, jeg skal skru på korken til flasken når den er fylt opp i morgen; skulle bare teste om det var plass til den ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar