tirsdag 4. mai 2010

Jeg ER ikke negativ egentlig

Jeg vet at i mine siste innlegg har virket litt negative og kritisk,
men det er ikke sånn jeg egentlig har det.
Jeg elsker livet, og nyter tilværelsen. Som regel.

De siste to dagene har jeg både lagt meg og stått opp med stor
takknemlighet over livet. Jeg takker min Gud for at jeg er frisk, har
kone og barn jeg elsker, og som ikke minst elsker meg tilbake.
Jeg har en familie jeg er glad i, og venner i tillegg til mange
bekjente. Det er ting som gjør meg rik.

Jeg har en god arbeidsplass med gode kollegaer, og jeg tjener godt.
Jeg liker å reise, og ved å jobbe langt fra hjemmet får jeg også
dette ønsket oppfylt.

Jeg vet hva min hensikt er, jeg har mål og mening med dagene, selv om
jeg gjerne vil forstå mer og sette meg inn i nye ting. Så vet du
det :-)

1 kommentar:

  1. Er ikke enig med deg når du sier at dine siste innlegg virker litt negative og kritisk Jørn Elias. Synes at de gjennspeiler at du tenker og har følelser, kort sagt er et menneske.
    F-A

    SvarSlett