torsdag 27. mai 2010

Solarium og solarium

Onsdag skulle jeg ta litt sol, for å kompensere på de hvite hullene rundt øynene jeg fikk sist weekend i det fine været på arbeidet.
Jeg gikk derfor innom en av de lokale solariene i bydelen hvor vi bor, men ble ganske overrasket.

Det jeg hadde tenkt meg, var å ligge ca 30 min. med sol og over under, slik jeg gjorde for en del år siden, for da pleier jeg å sovne så deilig, og får en lur som bonus når jeg allikevel ligger stille under solen.

Men denne tiden er visst over: Nå var det 10 kr for 3 min soling, og det var ikke anbefalt å ta mere enn 5-8 minutter de første gangene. Solene het også noen helt utrolige lange navn, og man kunne velge aircondition, aqua wellnes, aroma-terapi, ha med egen musikk å koble til med en usb-stikk, man kunne få opplest alle mulighetene, osv. osv. osv.
Dette var sikkert like overveldende for meg, som å gi en 80-åring med laptop, og be han sjekke nettbanken.... :-)

Det ble altså ikke noe sol i går...

2 kommentarer:

  1. Haha, kjenner meg igjen. Tidsklemma har altså inntatt solariene...

    SvarSlett
  2. Ha hahahahahaha! Du er en morsom mann Jørn! Liker deg jeg! Hilse fruen. Klem fra Berly

    SvarSlett