onsdag 12. januar 2011

En aldri så liten vannlekkasje :-(

Så skjedde det igjen: Vannet piplet ut i campingvognen! Denne gangen oppdaget jeg det ikke før det var for sent (hva er egentlig FOR sent?), og feilen var at slangen til varmtvannet på badet hadde løsnet. Det medførte at alt varmtvannet rant ut, heldigvis mest i dusjbunnen på badet, men også andre steder...

Dermed gikk hele kvelden med på å tørke opp, samt montere nye slangeklemme og bryter til vannpumpa. På den måten kan jeg skru av pumpa i perioder jeg ikke er der, så dette ikke kan skje igjen. I tillegg har jeg også sjekket alle slangeklemmer på de andre kranene i vogna.

Joda, man lærer så lenge man lever ;-)

Heldigvis var ikke vannmengden like stor som på bildet jeg fant på Rørleggertjenesten AS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar